Często zadawane pytania - FAQ
1. Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?
Nie, zamówienie można złożyć bez rejestracji.
2. Jak sprawdzić status mojego zamówienia?
Status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto w Panelu Klienta w zakładce "Historia zamówień".
3. Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?
Jeśli chcesz zmienić adres dostawy, skontaktuj się z nami jak najszybciej, pisząc na e-mail sklep@gardenko.pl lub dzwoniąc na numer telefonu do Biura Obsługi Klienta: + 48 505 964 306 - czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 Jeśli zamówienie zostało już wysłane, nie ma możliwości zmiany adresu.
4. Czy mogę anulować zamówienie przed jego wysyłką?
Jeśli chcesz anulować zamówienie, skontaktuj się z nami jak najszybciej, pisząc na e-mail sklep@gardenko.pl lub dzwoniąc na numer telefonu do Biura Obsługi Klienta: + 48 505 964 306 - czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, anulowanie nie jest możliwe. Możesz jednak nie odbierać przesyłki (zostanie ona zwrócona do nadawcy) lub po odbiorze odesłać ją jako zwrot.
5. Co jeśli nie odbiorę zamówienia?
Nieodebrane zamówienia są zwracane do nadawcy. Jak otrzymamy taką paczkę to traktujemy ją jako zwrot. Kupujący otrzyma pełen zwrot pieniędzy.
6. Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Zamówienia złożone przed godziną 11:00 wysyłamy tego samego dnia. Dotyczy to dni roboczych, od poniedziałku do piątku.
7. Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zamówienie?
Tak, wystawiamy faktury VAT. Pamiętaj, aby podać pełne dane do faktury.
8. Czy mogę zwrócić zamówienie lub jego część?
Tak, możesz zwrócić zamówienie. Informacje dotyczące zwrotów znajdziesz na stronie Zwroty.
9. Czy możecie wygenerować kod do zwrotu paczkomatem?
Niestety, nie jesteśmy w stanie wygenerować kodu zwrotu do paczkomatu, ponieważ nie posiadamy odpowiedniej umowy z przewoźnikiem.
10. W zakupionym produkcie wykryłem wadę. Czy mogę go zareklamować?
Tak, możesz zareklamować produkt. Informacje dotyczące reklamacji znajdziesz na stronie Reklamacje.
11. Jakie metody płatności są dostępne?
Oferujemy przelew tradycyjny, szybkie płatności (Tpay) oraz BLIK.
12. Czy oferujecie darmową wysyłkę?
Tak, oferujemy darmową wysyłkę: od 70 zł do paczkomatu i od 100 zł w przypadku dostawy kurierskiej na adres domowy.
13. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Nie, prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową.
Nie, zamówienie można złożyć bez rejestracji.
2. Jak sprawdzić status mojego zamówienia?
Status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto w Panelu Klienta w zakładce "Historia zamówień".
3. Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?
Jeśli chcesz zmienić adres dostawy, skontaktuj się z nami jak najszybciej, pisząc na e-mail sklep@gardenko.pl lub dzwoniąc na numer telefonu do Biura Obsługi Klienta: + 48 505 964 306 - czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 Jeśli zamówienie zostało już wysłane, nie ma możliwości zmiany adresu.
4. Czy mogę anulować zamówienie przed jego wysyłką?
Jeśli chcesz anulować zamówienie, skontaktuj się z nami jak najszybciej, pisząc na e-mail sklep@gardenko.pl lub dzwoniąc na numer telefonu do Biura Obsługi Klienta: + 48 505 964 306 - czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, anulowanie nie jest możliwe. Możesz jednak nie odbierać przesyłki (zostanie ona zwrócona do nadawcy) lub po odbiorze odesłać ją jako zwrot.
5. Co jeśli nie odbiorę zamówienia?
Nieodebrane zamówienia są zwracane do nadawcy. Jak otrzymamy taką paczkę to traktujemy ją jako zwrot. Kupujący otrzyma pełen zwrot pieniędzy.
6. Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Zamówienia złożone przed godziną 11:00 wysyłamy tego samego dnia. Dotyczy to dni roboczych, od poniedziałku do piątku.
7. Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zamówienie?
Tak, wystawiamy faktury VAT. Pamiętaj, aby podać pełne dane do faktury.
8. Czy mogę zwrócić zamówienie lub jego część?
Tak, możesz zwrócić zamówienie. Informacje dotyczące zwrotów znajdziesz na stronie Zwroty.
9. Czy możecie wygenerować kod do zwrotu paczkomatem?
Niestety, nie jesteśmy w stanie wygenerować kodu zwrotu do paczkomatu, ponieważ nie posiadamy odpowiedniej umowy z przewoźnikiem.
10. W zakupionym produkcie wykryłem wadę. Czy mogę go zareklamować?
Tak, możesz zareklamować produkt. Informacje dotyczące reklamacji znajdziesz na stronie Reklamacje.
11. Jakie metody płatności są dostępne?
Oferujemy przelew tradycyjny, szybkie płatności (Tpay) oraz BLIK.
12. Czy oferujecie darmową wysyłkę?
Tak, oferujemy darmową wysyłkę: od 70 zł do paczkomatu i od 100 zł w przypadku dostawy kurierskiej na adres domowy.
13. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Nie, prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową.
Przejdź do strony głównej


