Reklamacje
Produkty oferowane przez Gardenko są wolne od wad fizycznych i prawnych. Jeśli jednak otrzymasz produkt z wadą, masz prawo go reklamować zgodnie z polskim prawem (Kodeks cywilny).
Jak złożyć reklamację?
Możesz złożyć reklamację za pomocą formularza reklamacyjnego (Pobierz formularz reklamacji). Użycie formularza nie jest konieczne, można skorzystać z innych form zgłoszenia reklamacji, np. wysyłając e-mail. Wypełniony formularz reklamacyjny wraz z reklamowanym produktem i dowodem zakupu wyślij na adres:
Gardenko Adam Kozłowski,
ul. Polna 16,
55-011 Siechnice.
Jeśli wolisz, możesz złożyć reklamację wysyłając e-mail na adres sklep@gardenko.pl, pamiętając o następujących informacjach:
Jak złożyć reklamację?
Możesz złożyć reklamację za pomocą formularza reklamacyjnego (Pobierz formularz reklamacji). Użycie formularza nie jest konieczne, można skorzystać z innych form zgłoszenia reklamacji, np. wysyłając e-mail. Wypełniony formularz reklamacyjny wraz z reklamowanym produktem i dowodem zakupu wyślij na adres:
Gardenko Adam Kozłowski,
ul. Polna 16,
55-011 Siechnice.
Jeśli wolisz, możesz złożyć reklamację wysyłając e-mail na adres sklep@gardenko.pl, pamiętając o następujących informacjach:
- imię i nazwisko osoby składającej reklamację;
- adres do korespondencji lub wysyłki towaru;
- telefon kontaktowy;
- data zakupu towaru;
- opis wady oraz data jej wykrycia;
- żądanie klienta (wybrać jedno z poniższych):
a) wymiana na nowy produkt;
b) naprawa;
c) obniżenie ceny produktu;
d) odstąpienie od umowy po żądaniu naprawy lub wymiany;
- dowód zakupu.
Do e-maila możesz załączyć też zdjęcia pokazujące wykrytą wadę.
Czas rozpatrzenia reklamacji
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty jej zgłoszenia.
Zapewniamy, że staramy się szybko i sprawnie rozwiązywać wszelkie zgłoszenia, aby Twoje zakupy były w pełni satysfakcjonujące!
Przejdź do strony głównej


